Contact

Snel antwoord op jouw vraag?

Bel, mail of chat ons even! Wij staan voor je klaar.

Op de hoogte blijven? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

Veelgestelde vragen

Vervelend, dat is niet de bedoeling. Het zou kunnen dat één van jouw pakketten nog onderweg is. In onze e-mailbevestiging en in Mijn aankopen in Mijn account kun je zien of jouw bestelling uit meerdere pakketten bestaat. Je kan op de verschillende Track & Trace links klikken om te zien waar jouw pakket is. Is er geen pakket meer onderweg? Dan lossen wij dit graag voor jou op bij onze Klantenservice. Houd het ordernummer van jouw bestelling bij de hand.

Als jouw pakket niet via pakketpost verzonden is, is het verzonden via onze transporteur. Neem in dat geval contact met ons op als er iets ontbreekt dan zullen wij dit voor je checken.

Voor het ophalen van een pakket is altijd een geldig legitimatiebewijs (identiteitskaart, paspoort of rijbewijs) nodig. Soms is een handtekening van de originele ontvanger vereist. Je leest dit in de e-mail over je bezorging.

Als bovenstaande niet in de e-mail staat vermeld dan mag iemand anders dan de ontvanger in de meeste gevallen het pakket afhalen, maar alleen met geldige legitimatie.

Als je bij het aannemen van jouw bestelling ziet dat het pakket of de producten beschadigd zijn is het belangrijk dat je dit aangeeft op de vrachtbrief. Bij pakketpost, zoals via DHL, is de vrachtbrief digitaal. Bij pallettransport via onze transporteur is de vrachtbrief van papier. Hierop kun je dan een opmerking plaatsen dat de zending beschadigd is voordat je je handtekening plaatst.

Wij kunnen alleen actie onderneming op een beschadigde zending als dit is aangegeven bij ontvangst. Het is dus heel belangrijk dat je aangeeft dat de zending beschadigd is bij ontvangst. Anders gaan wij ervanuit dat de beschadiging na ontvangst heeft plaatsgevonden.

Mocht dit onverhoopt toch verkeerd zijn gegaan, neem dan contact op met onze Klantenservice.

Wat leuk dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst! Je ontvangt van ons een bevestiging van je bestelling. Afhankelijk van wat je besteld hebt ontvang je een Track & Trace-informatie van ons, of bij een grotere bestelling die op een pallet verzonden moet worden, per mail een bevestiging wanneer onze transporteur jouw bestelling komt bezorgen.

Je kunt de status van jouw bestelling ook gemakkelijk zelf nagaan door onderstaande stappen te volgen.

1. Log in op jouw account op Statafelshop.nl
2. Kies in het linkermenu voor de optie Bestellingen.
3. Hier zie je per bestelling wat de status van jouw bestelling is. Je kan ook klikken op jouw bestelling voor meer informatie over de status en om de track & trace code te zien.

Heb je geen webshopaccount of is de status niet duidelijk? Dan helpen wij jou graag bij onze Klantenservice. We staan voor jou klaar!

Bij Statafelshop zijn de verzendkosten altijd € 15,- excl. btw (oftewel € 18,15 incl. btw). Zodra wij jouw bestelling binnen krijgen kijken we wat de beste verzendmethode is.

In de praktijk betekent dit vaak dat grotere bestellingen via onze transporteur verzonden worden. Dit betekent dat jouw zending op een pallet met vrachtwagen bezorgd wordt. Je ontvangt hiervan een bevestiging per mail met de bezorgdatum.

Als je één of twee statafels besteld zullen deze via DHL bezorgd worden. Je ontvangt een Track & Trace en per mail en kunt ook in je Statafelshop account kijken wat de status van je bestelling is. Hier vind je ook je Track & Trace.

Betalen op Statafelshop
Wij maken het jou graag zo gemakkelijk mogelijk om een bestelling bij ons te voltooien. Om te betalen op statafelshop.be kun je gebruik maken van:

– iDeal
Met iDeal kun je online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van jouw eigen bank.

– PayPal
PayPal is een wereldwijd onlinebetaalsysteem dat particulieren en webwinkels gebruiken. Koppel je bankrekening of creditcard en betaal in enkele klikken met jouw PayPal Rekening.

– Bancontact / Mister Cash (België)
Belgische klanten kunnen gemakkelijk betalen met de  fysieke kaart die gekoppeld is aan tegoed op een Belgische bankrekening.

– Bankoverboeking
Je kunt betalen via een bankoverboeking, let op dit neemt enkele dagen verwerkingstijd in beslag. Wij versturen jouw aankoop zodra het bedrag op onze rekening staat. Ons rekeningnummer is: NL55 ABNA 0121 6784 07 t.n.v. Deadan.com BV

– Giropay

– Creditcard
Je kunt betalen met MasterCard, VISA of American Express.

– Sofort

Ja dat kan. Je hiervoor naar onze lokale webshops gaan:

www.stehtischshop.de
www.statafelshop.be
www.stehtischshop.at
www.statafelshop.nl

Je kunt de factuur van jouw aankoop downloaden in ‘Mijn Account‘. Als je kiest voor ‘Bestellingen’ en de gewenste aankoop kun je een factuur met BTW downloaden of afdrukken.

Voor alle artikelen die je bij Statafelshop koopt geldt twee garantie en uiteraard de wettelijke garantietermijn. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Als jouw aankoop een gebrek vertoont, dan staan wij klaar om je te helpen.

Oeps, dat is vervelend en zeker niet de bedoeling. Dit lossen wij graag voor jou op. We kunnen je het snelste helpen als je ons een foto mailt van het kapotte artikel. Dan kunnen wij aan de hand daarvan beoordelen hoe we je het snelste kunnen helpen.


Heb je nog aanvullende vragen, of wil je overleggen? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. We bespreken graag de mogelijkheden.

Als je bij het aannemen van jouw bestelling ziet dat het pakket of de producten beschadigd zijn is het belangrijk dat je dit aangeeft op de vrachtbrief. Bij pakketpost, zoals via DHL, is de vrachtbrief digitaal. Bij pallettransport via onze transporteur is de vrachtbrief van papier. Hierop kun je dan een opmerking plaatsen dat de zending beschadigd is voordat je je handtekening plaatst.

Wij kunnen alleen actie onderneming op een beschadigde zending als dit is aangegeven bij ontvangst. Het is dus heel belangrijk dat je aangeeft dat de zending beschadigd is bij ontvangst. Anders gaan wij ervanuit dat de beschadiging na ontvangst heeft plaatsgevonden.

Mocht dit onverhoopt toch verkeerd zijn gegaan, neem dan contact op met onze Klantenservice.

Wat jammer dat je niet tevreden bent! Je kunt jouw online aankopen binnen 14 dagen aan ons retourneren, de kosten voor de retourzending zijn voor jouw rekening. De artikelen dienen ongebruikt te zijn en in de originele verpakking. De pakbon die je bij je pakket hebt ontvangen moet mee gestuurd worden bij de retourzending anders kunnen wij de retour niet in behandeling nemen.

Je kan je retour aanmelden via ons retourformulier.

De items die je wilt retourneren vallen onder jouw eigen verantwoordelijkheid totdat wij ze hebben ontvangen. Daarom willen we je vragen de items zorgvuldig te verpakken om beschadiging tijdens het transport te voorkomen. Je kan het pakket naar een pakketpunt naar keuze brengen en daar betalen voor de verzending. Ook adviseren we om bij het pakketpunt een verzendbewijs te vragen om zo jouw retourzending te kunnen traceren. Alle geretourneerde items zullen individueel worden gecontroleerd in ons distributiecentrum. 

Na controle van de retour gestuurde producten, zullen wij de aankoopprijs exclusief verzendkosten aan jou overmaken. De terugbetaling zullen wij storten op het rekeningnummer dat ingevuld is op het retourformulier.

Je kan het pakket sturen naar ons retouradres onder vermelding van je ordernummer.

Ordernummer:
Statafelshop
Wilhelminakanaal Zuid 140
4903 RA Oosterhout




Wat jammer dat jouw geretourneerde bestelling niet volledig verwerkt is. We willen je vragen om contact op te nemen met onze Klantenservice. Houd jouw ordernummer, artikelnummer en de Track & Trace-code van jouw retourzending bij de hand dan kunnen wij direct met je mee kijken.